Matkalle tuonpuoleiseen Timothy Lurk, sauvakävelijä, varustautui vähillä polttopuilla, taskulampulla ja sitrushedelmällä. Rahaa olisi ollut maanpäälliseen paratiisiin, mutta mr Lurk kilvoitteli mielellään karumman kautta. Aamuisin kantovesisanko oli paksussa jäässä. Terävällä sauvalla jäähän sai kätevästi reijän, josta saattoi lirutella saikka-aineet pannuun.

 

"Olisiko teillä siellä Helvetissä vielä tilaa minulle?" tiedusteli hra Kim il Kanuuna Saatanalta, joka nojaili muina miehinä Taivaaseen vievän tien reunalle pystytettyyn Irlannin muotoiseen timosoiniin. "...olen ollut kateellinen ja ahne. Olen puhunut pahaa lähimmäisistäni, tavoitellut kaikkea hyvää mitä heillä on. Esimerkis yhetlä mun serkulta mä keplottelin sen uutukaisen tulta ja hevosvoimia sylkevän bemarin... ihan kädenkäänteessä! Eikä sille jääny kuin paska kämmenelle ja huomenissa vittumainen mieli. Niin että et ottais mua sinne sun Helvettiin!?" "Imase tosta timosoinin majoneesit, niin katellaan sitten kohta, vaikk huomenis, aamiaisen jälkeen, tai sitten kun olet kasvattanu rasvaletin ja hamppariparran.