...en ou seurannu. Katselimme tänään restenttiehokkaiden vaalitenttiä. Kyllä se Paavo on sitten itsetietoinen, niin paljon ettei ole tottakaan. Lipponen oli sama yrmeä itsensä. Soini oli yksinkertaisesti typerä ja niin kansanomainen että varmaan menestyy. Niinistö on stara, uskottava, hauska ja luotettava. Vaan kun ei kukaan tiedä millainen se todellisuudessa on. Voi siis olla oikeinkin huono, komenteleva itsetietoinen pässi.

Liitteenä on kuva joka ei liity aiheeseen mitenkään. Kaikki nää mun kuvat on samanlaisia; mies tai kaksi katsoo vasemmalle, niillä on suu auki ja sormet harallaan. Johtuu varmaan aivovammasta... yksi pässiterapeutti (tällä nimellä kutsuin ns. henkisiä kuntouttajiani) pyysi minua piirtämään kuvan jossa olisi Suomen kartta ja siinä kaupunkeja joita hän luetteli. No, minä piirsin Suomen kartan ja hän katsoi että se on ihän oikean näköinen.

Mutta kaikki kaupungit menivät liian itään ja hän sanoi että se johtuu vasemman puolen täydellisestä -siis ihan TÄYDELLISESTÄ näkökenttäpuutoksesta. Äääh, miten nuijaa! Tiedän kuka olen ja se riittää minulle ja Marille. Ja noista piirtämistäni tulee vielä hauskempia juuri sen vuoksi.